ردیاب حیوانات خانگی و مزرعه و ردیاب خودرو آرا سیستم

خرید انواع ردیاب مناسب با اکانت و ویژگی های مناسب

ردیاب حیوانات خانگی و مزرعه و ردیاب خودرو آرا سیستم

خرید انواع ردیاب مناسب با اکانت و ویژگی های مناسب

مناسب ترین دستگاه ردیابی جی پی اس: تعادل بین فاصله زمانی ردیابی و عمر باطری

آیا در جستجوی دستگاه ردیاب جی پی اس هستید؟

این دستگاه ها برای انتقال مکان ، به محاسبه مختصات مربوطه ، به سیگنال GPS خود تکیه می کنند.

احتمال اینکه بخواهید یک دستگاه ردیاب جی پی اس با کیفیت بخرید که نیازهای شما را با مشکل ناچیز مواجه کند ، شانس است. این بدان معنی است که — هنگام کاوش در گزینه های خود باید عوامل مختلفی از عمر باتری تا فواصل ردیابی هر دستگاه را بررسی کنید. مهم است که تعادل بین این دو پیدا کنید.

 

فواصل ردیابی GPS چیست؟

فواصل ردیابی در انواع دستگاه های ردیاب GPS  زمانی را که دستگاه بین هر رویداد برای نمایش موقعیت مکانی صرف می کند را نشان می دهد. بازه ها از 10 ثانیه تا 5 دقیقه است و دستگاه هایی که دارای دومی هستند فواصل ردیابی بسیار طولانی تری را ارائه می دهند  .

شایان ذکر است که برخی از دستگاه ها به هیچ وجه از فواصل استفاده نمی کنند - و در نتیجه تمایل به ماندگاری بیشتر باتری دارند. دستگاه های ردیاب جی پی اسی که از ردیابی در صورت تقاضا استفاده می کنند ، فقط در پاسخ به درخواست مکان خاص روشن می شوند. این گزینه محبوب برای ردیابی ماشین آلات سنگین (به ویژه ماشین آلات است که فقط به ندرت جابجا می شوند) ، چک کردن محل حضور کودک و یا نظارت بر موقعیت مکانی اشخاص با نیازهای امنیتی گسترده می باشد.

با این حال، یک دستگاه ردیاب جی پی اس در صورت تقاضا ممکن است همان چیزی نباشد که شما به دنبال آن هستید. اگر این مورد باشد، هنگام جستجوی دستگاه ردیاب جی پی اس ، بسیار مهم است که بین فواصل ردیابی و عمر باتری تعادل پیدا کنید. در اینجا ما تفاوت دو باطری محبوب ردیاب Spark Nano  و  the EONرا بررسی می کنیم.

 

اگر فواصل ردیابی مکرر را انتخاب کنیم باتری من چه مدت دوام خواهد داشت؟

مهم نیست چه دستگاه ردیاب gps ی خریداری می کنید ،  باتری های EON به طور قابل توجهی طولانی تر از باتری های نانو خواهند بود. گفته می شود ، دستگاه هایی که فواصل ردیابی مکرر دارند ذاتاً عمر باتری کمتری دارند  به زور مثال ردیاب های موجود در شرکت آراسیستم شامل هر دو دسته باطری هستند..

به عنوان مثال ، دستگاهی که از فواصل ردیابی 5 دقیقه ای استفاده می کند ، تقریباً 21 روز عمر باتری در نانو یا باتری تقریباً 140 روزه در EON خواهد داشت. فواصل نسبتاً گسترده ای پخش می شوند و به همین ترتیب ، باتری ها بیشتر عمر می کنند. در مقابل ، دستگاهی که از کمترین فواصل ردیابی یعنی فواصل 10 ثانیه ای استفاده می کند باطری آن ها زمان بسیار کمتری دوام می آورد: تقریباً 8 روز در نانو و 40 روز در EON

چه چیزی مهمتر است: فواصل ردیابی یا عمر باتری؟

هر دو فواصل ردیابی و عمر باتری از ویژگی های اصلی هر ردیاب  است. دستگاه های ردیابی جی پی اس برای عملکرد مداوم به باتری های با عمر طولانی تر نیاز دارند. به طور همزمان ، آنها بدون نیاز به فواصل کافی ردیابی، نیازهای کاربر را تأمین نمی کنند.

بنابراین ، چه عاملی مهم تر است ؟ فواصل ردیابی یا عمر باتری؟

در نهایت ، بسته به نیاز شما ، انتخاب به شما بستگی دارد. اگر برای شارژ مجدد به ردیاب دسترسی ناهماهنگ دارید و باید تا زمان ممکن ردیابی بمانید ، ممکن است نیاز به باتری در اولویت قرار گیرد. در مواردی که مکان دستگاه از طول مدت ردیابی مهمتر است ، می توانید با اطمینان فواصل ردیابی کوتاه تری را انتخاب کنید تا اطمینان حاصل کنید که اطلاعات مکان مورد نظر را ضبط می کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد