ردیاب حیوانات خانگی و مزرعه و ردیاب خودرو آرا سیستم

خرید انواع ردیاب مناسب با اکانت و ویژگی های مناسب

ردیاب حیوانات خانگی و مزرعه و ردیاب خودرو آرا سیستم

خرید انواع ردیاب مناسب با اکانت و ویژگی های مناسب

استفاده از ردیاب کودک: مزایا و معایب آن

یکی از سوالهایی که همواره برای خانواده ها مطرح است، راه های اطمینان یافتن از ایمنی کودکانشان است و اینکه آیا استفاده از ردیاب کودک گزینه مناسبی برای نظارت بر کودکان هست و یا خیر؟ روشن است که بسیاری از والدین بسیار نگران امنیت و محل زندگی فرزندان خود هستند، که اغلب در شب با نگرانی های خود بیدار می شوند. در حالی که ردیاب کودک می توانند ابزاری عالی برای والدین باشند، استفاده از آنها همچنین این سوال اخلاقی را ایجاد می کند که نظارت بیش از حد چقدر است. مهم است که در استفاده از ردیاب کودک به خوبی آگاه باشید زیرا بهترین راه برای دسترسی به ایمنی فرزند خود را انتخاب می کنید.


چرا والدین برای فرزندان خود از ردیاب کودک استفاده می کنند؟

برخی از دلایلی که ممکن است والدین برای استفاده از ردیاب روی فرزند خود تصمیم بگیرند عبارتند از:

  • حصول اطمینان از عبور امن فرزندشان از خانه به مدرسه و سایر توقف ها
  •  نظارت بر محل حضور فرزندشان تا اطمینان حاصل شود که آنها دقیقا همانجایی هستند که می گویند
  •   ردیابی نگرانی های ایمنی مانند سرعت ، ترک مناطق جغرافیایی تعیین شده ، توقف غیرمنتظره ، تصادفات رانندگی و غیره
  •  تعین مکان فرزندشان در صورت آدم ربایی یا ناپدید شدن غیر منتظره
  •  آرامش خاطر
  •  آگاهی مداوم از محل فرزندشان
  •  فرصت هایی برای نظارت بر رانندگی نوجوانان و استفاده از اطلاعات جمع آوری شده برای آموزش آنها در مورد ایمنی جاده ها
  •  استقلال برای کودکان زیرا آنها می توانند بدون نظارت مستقیم به بیرون بروند

تعدادی از سؤالات اخلاقی هنگام در نظر گرفتن استفاده از ردیاب کودکان مطرح می شود. بسیاری از افراد از ترس اینکه مانع از رشد استقلال  آنها شوند به صورت مخفی از این دستگاه استفاده می کنند. از این گذشته، اگر پدر و مادر به دنبال فرزندشان 24 ساعت شبانه روز و در 7 روز هفته باشند ، ممکن است کودک هنگام خارج شدن از خانه احساس ایمنی کاذب ایجاد کند. ترس های دیگر این است که نقض حریم خصوصی کودک یا نوجوان باعث می شود تا آنها عصیان کنند یا اقدام به خروج از خانه و حذف ردیاب کنند زیرا "خطر غریبه" از آنچه بسیاری از والدین اعتقاد دارند کمتر برای آنها ایجاد نگرانی می کند تا والدینی که بدون اجازه آنها اقدام به ردیابی آنها و شنود مکالماتشان می کنند. آنچه را که در مورد فرزندشان اتفاق می افتد می تواند نقض حریم خصوصی تلقی کرد.

علی رغم مواردی که برای حمایت از استفاده از ردیاب کودک و علیه آن وجود دارد، دستگاه ردیاب جی پی اس در حال حاضر با محبوبیت روزافزون روبرو هستند. برخی از دستگاه هایی که به طور خاص برای استفاده والدین با کودکان طراحی شده اند دارای ویژگی های منحصر به فرد برای رفع نیازهای مختلف هستند. این محصولات به گونه ای طراحی شده اند که تمام اطلاعاتی را که در مورد محل زندگی فرزندشان، وضعیت بهداشتی و موارد دیگر می خواهند در اختیار والدین قرار دهند. اما در اینجا یک بار دیگر سوال اخلاقی مطرح می شود. چه مقدار از این اطلاعات واقعا مورد نیاز والدین است، به خصوص در مورد کودک سالم و بدون نیازهای ویژه یا نوجوانی که در حال یادگیری رانندگی در بزرگسالی است؟ به عنوان مثال، داشتن به روزرسانی های دقیقه به روز در مورد ویتامین های فرزند شما یا محل قرارگیری آنها هنگام نظارت بر ایمنی در مدرسه ممکن است زیاد باشد.


 باز کردن ارتباطات درباره ردیاب برای کودکان

هنگام استفاده از ردیاب کودک برای فرزندتان، نظارت پنهانی ممکن است ، اما بسیاری از والدین با باز کردن مسائل در کنار فرزندان خود در مورد ردیابی کودکان، موفقیت بیشتری کسب می کنند. می توان گفتگوی کودک یا نوجوان خود را برای توضیح هدف از استفاده از ردیاب  برای نظارت بر آنها می تواند مفید باشد. برخی از نکاتی که باید در بحث و گفتگو با کودک یا نوجوان خود پوشش داده شود عبارتند از:

  •  ردیاب نباید نمادی از عدم اعتماد به انتخاب های فرزند شما باشد
  •  امنیت کودک شما دغدغه اصلی شماست.
  •  اطلاعات جمع آوری شده می تواند برای کمک به فرزند شما در مسئولیت پذیری و امنیت بیشتر استفاده شود.

هر والدین فرزند خود را به بهترین وجه می شناسند و بسته به دلایل انتخاب استفاده از ردیاب کودک، بینش خود را درمورد اطلاعاتی که می خواهند درباره دلایل پیگیری آنها افشا کنند ، خواهند دید. اگر قرار نیست یک ردیاب  کودک به عنوان تهدیدی برای حفظ حریم خصوصی و استقلال تلقی شود ، مهم است که به فرزند خود اطمینان دهید که این وسیله برای آرامش خاطر و حفظ ایمنی در زندگی او به کار می رود.

 

جوانب مثبت و منفی ردیابی فرزندتان از طریق ردیاب کودک

وقتی نوبت به انتخاب این رسید که آیا ردیابی کودک یا نوجوان شما بهترین روش عملی است،  وظیفه هر کدام از والدین است که تعیین کنند انتخاب مناسب برای خانواده خود کدام است. در استفاده از ردیاب کودک هم نتایج مثبت و هم منفی وجود دارد و که به برخی از آنها در زیر اشاره شده است.

 

جوانب مثبت استفاده از ردیاب کودک

  • می توان در رابطه با پشتیبانی معلمان و سرپرستان برای ایجاد جامعه ای پیرامون امنیت کودک استفاده کرد.
  • ایجاد آرامش خاطر برای والدین
  • اطلاعات مکان در صورت ناپدید شدن کودک
  • توانایی فرزندان برای بدست آوردن استقلال بدون اینکه از نظر جسمی برای هر فعالیتی حضور داشته باشند

 

جوانب منفی

  • به خاطر سپردن باتری روزانه شارژ باتری برای ردیاب های پوشیدنی برای عده ای دشوار است.
  • اگر کودک ربوده شود ، ردیاب ها را می توان غیرفعال کرد ، به خصوص اگر در لباس کودک تعبیه شده باشد، زیرا ممکن است والدین دیگر از ردیاب پوشیدنی آگاه باشند.
  • ممکن است در کودک نسبت به وحافظتدر و مادر به صورت همیشگی از او ایجاد وابستیگ کند و در نتیجه آن تحدیدی بر رفتار مستقل کودک و ناکامی در ایجاد اعتماد به نفس در وی باشد.
  • غریبه ها تنها کسانی نیستند که والدین باید نگران آن باشند و یک ردیاب احتمالاً کودک را از یک دوست قابل اعتماد یا یک عضو خانواده محافظت نمی کند و این به معنای آسیب رساندن به آنها است.
  • نوجوانان ممکن است از نظارت خودداری کنند و در برابر توجه والدین خود مقاومت کنند

نتیجه

ما در آرا سیستم، نگرانی های شما را درک می کنیم و متعهد به ارائه محصولاتی هستیم که در صورت نیاز، دانستن آنها به شما کمک می کنند. غالباً والدین باید مکان فرزندان خود را ردیابی کنند، خواه از آنجا که فرزندانشان تازه شروع به رانندگی کرده اند یا به این دلیل که والدین خواهان آرامش خاطر نسبت به امنیت فرزندشان هستند. دلیل شما هرچه باشد ، ما ابزاری طراحی کرده ایم که نیازهای شما را برآورده سازد. اگرچه نگرانی های اخلاقی زیادی در مورد اینکه آیا ردیابی کودکان و فرزندان ایده خوبی است، مطرح می شود. ارتباطات باز می تواند به کاهش برخی از عدم اعتماد به نفس ها کمک کند و به والدین این امکان را می دهد که فرزندان خود را ایمن نگه دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد