ردیاب حیوانات خانگی و مزرعه و ردیاب خودرو آرا سیستم

خرید انواع ردیاب مناسب با اکانت و ویژگی های مناسب

ردیاب حیوانات خانگی و مزرعه و ردیاب خودرو آرا سیستم

خرید انواع ردیاب مناسب با اکانت و ویژگی های مناسب

بهترین ردیاب های شخصی در سال 2020

ردیاب های شخصی  نسبت به گذشته برای امنیت و فعالیت در فضای باز نازک تر ، ارزان تر و مفیدتر شده اند. در حقیقت ، ممکن است چندین مدل عالی بدون اینکه متوجه شوید ، وارد بازار شوند. این تغیر مطابق با نیازهای امروزه دنیا می باشد. این روزها محافظت از جوانان به ویژه هنگامی که می خواهند استقلال خود را  احساس کنند ، دشوارتر شده است. اما پیشرفت های اخیر فن آوری روش های مختلفی را برای ردیابی موقعیت آنها ارائه داده است.  ردیاب های شخصی کوچک قابل حمل یکی از روش هایی است که می تواند در ردیابی مکان بچه ها به شما کمک کند. اگرچه می توانید انواع مختلفی از ردیاب های  شخصی کوچک را در بازار پیدا کنید اما انتخاب بهترین آن می تواند برای شما دشوار باشد.در اینجا لیستی از بهترین دستگاه های ردیابی شخصی برای ایمنی فرزندان ، حیوانات خانگی و غیره برای شما آورده ایم.


1. ردیاب Trax
Trax با برخورداری از رویکرد مشتری محوری نسبت به سایر دستگاه های جی پی اس ردیاب متمایز است . این شرکت یک بسته Trax را ارائه می دهد که شامل دو گیره مختلف (البته تنها یک ردیاب) ، یکی برای لباس و دیگری برای قلاده است که دو رویکرد متفاوت این شرکت را برای ردیابی کودک  و سگ نشان می دهد. ویژگی های برنامه به طور مشابه برای اهداف مختلف طراحی شده است. شما می توانید برنامه هایی را ایجاد کنید ، تلفن را ردیابی کنید ،منطقه امن جغرافیایی طراحی کنید و برای رفتارهای غیر منتظره هشدارهای تنظیم کنید. همچنین ویژگی منحصر به فرد برای Traxگزینه های واقعیت افزوده جالبی  است که به شما کمک می کند در تلفن همراه خود مکان تقریبی ردیاب را ببینید.

2. Spot Gen3
Spot Gen3 با استفاده از یک دستگاه ردیابی شخصی GPA که خیلی بیشتر از یک تراشه ردیابی است ، رویکرد متفاوتی برای ردیابی در نظر می گیرد. این ردیاب بزرگتر بدون صفحه نمایش است (که به نظر می رسد قابلیت ماندگاری بیشتری داشته باشد) اما دارای چندین دکمه برای اجرای دستورات مختلف است. این ردیاب دقیقا می تواند به شما نشان دهد کجا هستید، موقعیت مکان هایی را که در آن قرار داشته اید ضبط کند، امکان حضور در مکان های مشخص را به شما می دهد و حتی با این ردیاب شخصی می توانید در صورت لزوم پیام های از پیش برنامه ریزی شده یا سیگنال های SOS ارسال کنید. اشتباه نکنید ، Spot برای علاقه مندان به پیاده روی و سرگرمی است ، نه برای اینکه با خیال راحت مطمئن شوید بچه های شما  به خانه رسیده اند - این ردیاب برای آنچه که برای انجامش طراحی شده ، بسیار خوب عمل می کند.

3. DeLorme InReach SE
DeLorme inReach SE ، با وجود سرمایه عجیب و غریب ، یک ردیاب عالی مدرن است که  اگر می خواهید چیزی اجتماعی تر از Spot Gen3 باشد باید دنبال آن بگردید. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش کوچک و دکمه های جهت دهی  اصلی است که می توانید بدون توجه به جایی که هستید یا در کدام کوه هستید که از مقیاس کوچک استفاده می کنید ، از آنها استفاده کنید. همچنین علاوه بر قابلیت های SOS ، از ردیابی گسترده و باتری 100 ساعته لیتیوم بسیار چشمگیر برخوردار است. این کمی حرفه ای تر و از نظر مشخصات فنی تر از Gen3 است ، اما قیمت آن نیز به طور قابل توجهی بالاتر است.

4. جی پی اس Amber Alert
بازگشت به اصول اولیه: اگر می خواهید مطمئن شوید که بچه های شما ایمن هستند ، این دانگل ردیاب کوچکی را که مخصوص والدین طراحی شده است ، بررسی کنید. در واقع ، ناعادلانه است که آن را صرفاًیک  ردیاب شخصی  بدانیم ، زیرا این دانگل ردیابی همچنین شامل ارتباط صوتی دو طرفه است که می تواند با یک دکمه واحد فعال شود. این برنامه هشدارهای ردیابی و ایمنی را برای والدین نگران ارائه می دهد و به یک برنامه تلفن هوشمند متصل می شود که می تواند مکان و موارد دیگر را نشان دهد. این دستگاه کوچک  رابط بسیار خوبی برای ردیابی مبتنی بر ایمنی است ، اما با گرفتن آن همراه است. ردیاب به یک برنامه پوشش نیاز دارد که حداقل 15 دلار در ماه هزینه داشته باشد به علاوه هزینه فعال سازی نیز ممکن است بسته به نیاز شما با گزینه هایی مانند Trax مقایسه باشد.
شما می توانید  جی پی اس ردیاب Amber Alert  را با 125 دلار دریافت کنید ، اما هزینه های  برنامه خدمات را فراموش نکنید. منظور از خدمات پشتیبانی ردیاب شخصی و موارد دیگر همانند آنچه در aratracker هست منظور است.

5. Bearmon بی سیم Geocaching Garmin Chirp
Bearon بی سیم Garmin Chirp Geocaching Wireless چیزی است که در دنیای دستگاه های ردیابی شخصی وجود دارد و دارای گزینه هایی برای افراد ، حیوانات خانگی و وسایل نقلیه است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. مکان یاب شخصی GPS برای بچه ها ، نوجوانان ، سالمندان و هر کس دیگری که می خواهید، طراحی شده است. ردیاب شخصی کوچک در اندازه جیبی  است و در  هر 2 ثانیه یک ماهواره GPS را پینگ می کند تا مکان خود را به روز کند. باتری تا 1 سال خوب است ، پس از آن نیاز به تعویض مجموعه جدید است. Geofencing یا تنظیم منطقه امن جغرافیایی به روزرسانی های مهمی را در مورد مکان به شما می دهد. اگر کاملاً مطمئن نیستید که در ردیاب چه ویژگی هایی را می خواهید ، مدل تراشه Garmin با توجه به قیمت پایین آن ، مکان شروع خوبی را ایجاد می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد