ردیاب حیوانات خانگی و مزرعه و ردیاب خودرو آرا سیستم

خرید انواع ردیاب مناسب با اکانت و ویژگی های مناسب

ردیاب حیوانات خانگی و مزرعه و ردیاب خودرو آرا سیستم

خرید انواع ردیاب مناسب با اکانت و ویژگی های مناسب

تفاوت بین gps و gnss

ناوبری ماهواره ای یا سیستم "satnav" سیستمی از ماهواره ها است که موقعیت جغرافیایی مکانی خودمختار را با پوشش جهانی فراهم می کند و به گیرنده های الکترونیکی کوچک اجازه می دهد تا با استفاده از سیگنال های زمانی منتقل شده در امتداد یک خط دید ، موقعیت مکانی (طول جغرافیایی ، عرض جغرافیایی و ارتفاع / ارتفاع) را تعیین کنند. از طریق رادیو از ماهواره ها. غالباً اصطلاحات "GNSS" و "GPS" به صورت متناوب مورد استفاده قرار می گیرند اما تفاوت های کلیدی بین این دو وجود دارد و راه حل های مربوط به هر سیستم ماهواره ای خاص از راه حل های بی سیم Telit در دسترس است .
     GNSS
  GNSS مخفف سیستم ماهواره ای جهانی ناوبری است و اصطلاح عام استاندارد برای سیستم های ناوبری ماهواره ای است که با پوشش جهانی موقعیت مکانی جغرافیایی و مکانی خودمختار را فراهم می کند. این اصطلاح شامل GPS ، GLONASS ، Galileo ، Beidou و سایر سیستم های منطقه ای است. GNSS اصطلاحی است که در سراسر جهان استفاده می شود مزیت دسترسی به چندین ماهواره دقت ، افزونگی و در دسترس بودن در همه زمان ها است. اگرچه سیستم های ماهواره ای اغلب شکست نمی خورند ، اگر فرد نتواند گیرنده های GNSS بتوانند سیگنال هایی را از سیستم های دیگر بگیرند. همچنین در صورت انسداد در بینایی ، دسترسی به چندین ماهواره نیز یک مزیت محسوب می شود. سیستم های رایج GNSS عبارتند از GPS ، GLONASS ، Galileo ، Beidou و سایر سیستم های منطقه ای.
  GPS
سیستم موقعیت یابی جهانی ایالات متحده (GPS) از 32 ماهواره مداری زمین متوسط ​​در شش هواپیمای مداری مختلف تشکیل شده است که با بازنشستگی و تعویض ماهواره های قدیمی ، تعداد دقیق ماهواره ها متفاوت است. از سال 1978 عملیاتی و از سال 1994 در سطح جهان در دسترس است ، GPS در حال حاضر پرکاربردترین سیستم ناوبری ماهواره ای در جهان است.
 
برنامه های GNSS / GPS شامل:

  • دستگاه های ردیابی / نقشه برداری
  • ماشین آلات صنعتی
  • کشتی های دریایی
  • پیمایش هوایی
  • اتومبیل

راه حل های بی سیم Telit ارائه می دهد راه حل های بسیار صور فلکی از جمله ماژول های خانواده SL869-V3 مشتری. SL869-V3 خانواده GNSS Unified Form Factor Telit است که به مشتریان امکان می دهد از بین فن آوری های مختلف GNSS انتخاب کنند. ماژول های این خانواده در صورتهای فلکی 16x12.2 میلی متر ، 24 پد ، LCC که از صورتهای فلکی GPS ، Glonass ، Galileo و QZSS پشتیبانی می کند ، ارائه می شوند.  
GPS "سیستم موقعیت یابی جهانی" اولین سیستم GNSS در ایالات متحده بود و در ابتدا برای برنامه های نظامی استفاده می شد. امروزه از این اصطلاح در کشاورزی برای توصیف یک سیستم موقعیت یابی استفاده می شود که به ما امکان می دهد زمینه ها و تجهیزات هدایت خودکار را نقشه برداری کنیم. همچنین روی تجهیزات مانند ردیاب خودرو نیز قابل استفاده است.  اصطلاح GPS مختص سیستم GNSS ایالات متحده ، سیستم موقعیت یابی جهانی NAVSTAR است. از سال 2013 ، سیستم موقعیت یابی جهانی NAVSTAR ایالات متحده (GPS) و GLONASS روسیه تنها GNSS کاملاً عملیاتی هستند و بر این اساس بخش عمده ای از تجهیزات و پشتیبانی پروژه UNAVCO را به خود اختصاص می دهند.
  
برای طرح های GPS ، Telit ماژول های SL871LS را به خانواده ارائه می دهد . SL871LS می تواند به -162 dBm حرکت کند و تا -166 dBm را ردیابی کند ، در نتیجه عملکرد بهتری در محیط های سخت ایجاد می کند. این ماژول پیشرفته GNSS می تواند صورت های فلکی GPS و Glonass یا GPS و Beidou را ردیابی کند و گالیله آماده است.
 
پوشش جهانی برای هر سیستم به طور کلی توسط یک صورت فلکی ماهواره ای از 20 تا 30 ماهواره مداری زمین متوسط ​​(MEO) ماهواره بین چندین هواپیمای مداری پخش می شود. سیستم های واقعی متفاوت هستند ، اما از تمایلات مداری> 50 درجه و دوره های مداری تقریباً دوازده ساعت (در ارتفاع حدود 20،000 کیلومتر یا 12،000 مایل) استفاده می کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد