ردیاب حیوانات خانگی و مزرعه و ردیاب خودرو آرا سیستم

خرید انواع ردیاب مناسب با اکانت و ویژگی های مناسب

ردیاب حیوانات خانگی و مزرعه و ردیاب خودرو آرا سیستم

خرید انواع ردیاب مناسب با اکانت و ویژگی های مناسب

ردیاب بلوتوثی در مقابل ردیاب جی پی اس

ردیاب های بلوتوثی دستگاه های ریز و درشتی هستند که با تلفن شما همگام سازی می شوند و می توان آن را به اشیاء مانند صفحه کلید وصل کرد تا به شما امکان دهد تا در فاصله نزدیک ردیابی کنید. ردیاب های بلوتوث برای افرادی که معمولا هر بار که از خانه خارج می شوند ، کلیدها یا کیف پول خود را روی میز فراموش کنند ، بسیار سودمند است ، اما این دستگاه ها استفاده محدودی دارند. اگر از محدوده 30 - 40 متر فاصله ندارید ، هیچ راه دیگری برای یافتن هدف مورد برچسب وجود ندارد ، مگر اینکه شروع به قدم زدن کنید ، با پخش " گرم و سرد " به امید اینکه تلفن شما سیگنال برچسب را تشخیص دهد ، می توانید آن را پیدا کنید. اما آنها می توانند برای شخصی که نگران ترک کیف یا چتر خود هستند ، ایده آل باشند. این دستگاه ها در پیدا کردن مجاورت نزدیک ، کمک می کنند  اموال و در برخی از حالات ، موارد با ارزش. مردم غالباً آنها را برای دستگاههایی که می توانند از هر کجای کره زمین ردیابی کنند ، اشتباه می گیرند ، اما صادقانه بگویم ، ردیاب های بلوتوث در واقع مکان یاب اصلی هستند . یا حداقل بسیاری از این محصولات به طور خاص برای یافتن کلیدهای از دست رفته فروخته می شوند.  از طرف دیگر ، دستگاه ردیاب جی پی اس دارای دامنه نامحدودی هستند و آنها قادرند مکان یک شی را در هر کجای کره زمین که سیگنال های GPS در آن موجود است ، ردیابی کنند. دستگاه های ردیابی GPS با  حداقل 4 ماهواره مختلف  برای محاسبه مکان واقعی یک شیء ، بارگذاری داده های مکان از طریق سیگنال های تلفن همراه (GSM) و نمایش مکان از طریق برنامه یا نرم افزار برای کاربر ارتباط برقرار می کنند. برای محاسبه مکان یک شیء ، دستگاه های GPS  برای برقراری ارتباط با ماهواره های GPS به یک منظره واضح از آسمان نیاز دارند. اگر نگران از دست دادن ماشین ، موتور سیکلت خود هستید یا می خواهید موقعیت مکانی یک شی را در زمان واقعی مشاهده کنید ، آنچه شما نیاز دارید یک  دستگاه ردیاب موتورسیکلت و خودرو است . دستگاه های ردیابی GPS قادر به نمایش مکان واقعی یک شیء در صورت تقاضا هستند.

ردیابهای بلوتوثی و کلیدیاب معمولاً "ردیاب GPS" با برچسب گذاری شده اند اما به هیچ وجه از GPS استفاده نمی کنند!
ردیاب بلوتوث در چند سال گذشته وجود داشته است و آنها برای افرادی فراموشکار که اغلب کلیدهای خود را از دست می دهند غالباً ایده آل هستند . این دستگاه های کوچک را اغلب با دستگاه های ردیابی GPS اشتباه می گیرند اما به هیچ وجه از GPS استفاده نمی کنند. اگر دور از دسترس نیستید یا اگر سگ شما با ردیاب های بلوتوث یک سنجاب را به شهر تعقیب می کند ، شانس ندارید. ردیاب های بلوتوث به هر دو طریق ارتباط برقرار می کنند و اگر بیش از یک برچسب داشته باشید ، سیستم قدرتمندتر می شود. تا زمانی که به یک برچسب دسترسی داشته باشید ، می توانید از آن برچسب برای پیدا کردن دستگاه اصلی (تلفن خود) استفاده کرده و از آن برای یافتن سایر برچسب ها استفاده کنید. غیر معمول است که همزمان کلیدها ، عینک آفتابی و تلفن خود را گم کنید. مفیدترین ویژگی ردیاب بلوتوث این است که اگر یک شی برچسب را پشت سر بگذارید ، با اخطار در تلفن خود به شما هشدار می دهد.

دستگاه های ردیابی GPS شما را به بازی Marco Polo نیازمند نمی کند ، زیرا ردیاب می داند که در همه زمان ها موقعیت جغرافیایی دارد و می تواند مکان را روی نقشه مشخص کند. جیپیاس یک راه حل ایده آل است اگر نگران فرار گربه خود یا سرقت موتورسیکلتتان هستید یا می خواهید در هر زمان که بخواهید به سادگی از مکان خودرو خود اطلاع داشته باشید. دستگاه های ردیاب شخصی و وسایل نقلیه ابزاری مناسب است که در آن برای محاسبه مختصات با چندین ماهواره ارتباط برقرار می کنند و سپس این مختصات را در یک نرم افزار GPS Tracking مبتنی بر ابر بارگذاری می کنند و به کاربران امکان می دهد با استفاده از رایانه شخصی یا تلفن های هوشمند به مکان دسترسی پیدا کنند. . دستگاه های ردیابی باید بتوانند با حداقل 4 ماهواره ارتباط برقرار کنند تا بتوانند مکان آن را محاسبه کنند بنابراین نیاز به یک دید روشن از آسمان دارد و به همین دلیل در داخل ساختمان ها کار نمی کنند. هوای بد ، ظروف فلزی ضخیم و ساختمان های بلند اغلب سیگنال های GPS را قطع می کنند تا محل دقیق آن را محاسبه کنند که ردیاب در خارج باشد. بنابراین آنها راه حل ایده آل برای پیدا کردن کیف پول خود در پشت مبل نیستند.

ردیاب بلوتوثی
شما همه آن را دارید. دفعه بعد که خرید " ردیاب GPS " را در نظر دارید. اگر هدف اصلی شما ردیابی کلیدها یا کیف پول شماست ، یک ردیاب بلوتوث ممکن است انتخاب مناسبی برای شما باشد. اگر می خواهید اشیاء را در مسافت های طولانی ردیابی کنید ، به دنبال یک ردیاب GPS باشید که ترکیبی از سیستمهای ماهواره ای GPS + GLONASS + GALILEO است ، بنابراین می توانید دقیق ترین مکان ( تا 1-2 متر ) یک شی را در هر نقطه از جهان بدست آورید.

Spytrack نانو  از rewire به امنیت وزن آن تنها  68 گرم  و ویژگی های. 10 روز آماده به کار ،  اتصال چند ماهواره ای ،  دکمه SOS ،  پوشش جهانی  و دارای یک برنامه است. این یک راه حل ایده آل برای ردیابی و مکان یابی است. وسایل نقلیه ، حیوانات خانگی ، افراد و دارایی های با ارزش Spytrack Nano می تواند تنظیم شود تا هر زمان ردیاب منطقه ای را از پیش تنظیم خارج کرد ، فوراً شما را از طریق تلفن هوشمند خود به شما اطلاع دهد ، از حد مجاز سرعت فراتر رود یا دکمه SOS را فشار دهید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد